Despre Noi

Firma Sc Stefan Stefania  Srl este o companie nationala infiintata in anul 2011 cu gandul de a satisface nevoile cat mai multor clienti in materie de IT la preturi foarte avantajoase.Noi comercializam produse direct importate : echipamente IT noi, second-hand si refurbished. Produsele second-hand si refurbished sunt comercializate dupa teste indelungate, facute de o echipa mare de specialisti pentru a multumi clientul.

Refurbished inseamna resigilat sau reconditionat iar multe produse fac parte din aceasta categorie deoarece au fost utilizate, de cele mai multe ori, de companii, si aduse inapoi deoarece produsele nu s-au mai facut necesare, au fost reconditionate sau, pur si simplu, pachetul a fost deschis iar produsul este inca nou. In principiu, diferenta dintre un produs nou si unul refurbished este accea ca cel din urma este foarte putin utilizat, arata si functioneaza in parametrii unui produs nou.

Pentru a evita orice problema si pentru a fi siguri ca produsul este cu adevarat Refurbished, echipa tehnica verifica echipamentele refurbished la primire, cat si la predarea finala catre client. Astfel, echipamentele refurbished sunt verificate de 3 ori astfel: o data de catre producator/distribuitor si de 2 ori de catre distribuitorul final.

Se ofera bonus 2 ani garantie la produsele refurbished fata de cele second hand care beneficiaza doar de 1 an garantie. Asadar, daca achizitionezi un echipament IT refurbished  ai 3 ani garantie (36 de luni).

 

Licenta Windows Gratuita!

Produsele refurbished vin cu sistem de operare preinstalat si cu licenta gratuita din partea distribuitorului. Sistemele de Operare puse la dispozitia clientului sunt urmatoarele: Windows 10 Home, Windows 10 Pro, Windows 8.1 si Windows 8.1 Profesional.

 

Echipamentele refurbished sunt produse ce au fost mult mai putin folosite fata de cele second hand. Acestea pot fi chiar si noi, fiind refurbished doar pentru ca ambalajul a fost desfacut. Diferenta intre un produs refurbished si unul second hand se poate vedea cu ochiul liber, gradul de uzura fiind mai mare la cele din urma.

 

Provenienta unui produs Refurbished

Foarte multe firme si companii achizitioneaza echipamente IT prin leasing. Cand perioada de leasing a luat sfarsit, firmele inlocuiesc echipamentele achizitionate cu unele noi, cele vechi fiind trimise inapoi la producator. Acolo sunt testate si eventual schimbate componentele defecte, astfel incat echipamentele sa fie in perfecta stare de functionare si in parametrii optima. Dupa toate acestea, echipamentele sunt importate de la producatori sau distribuitori, testate din nou, sigilate si ambalate conform standardelor.

Pentu a fi cât mai aproape de clienții se ofera transport gratuit clienților ce achiziționează produse ce depășesc suma de 150 lei. Coletele sunt trimise prin cele mai renumite firme de curierat rapid de pe piața internă. Astfel produsele IT ajung oriunde în țară cu ajutorul celor de la FAN COURIER, NEMO EXPRESS și GLS. Toate comenzile ajung la clienți în 24, maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii.